Prietenii stiu de ce [part one]

7 octombrie 2007

Fuckjunky: fututi statusurile astea depresive
Muffin: ?
Muffin: ie tribut harry potter
Fuckjunky: si sa-mi bag pula-n astia care se lauda ca au fost la muse si nu calca in baruri in weekenduri
Muffin: huh?
Muffin: ce cacat de legatura are
Fuckjunky: am 2 specimene
Fuckjunky: care se lauda ca au fost la muse
Muffin: poate le-a placut
Muffin: si tu ca un frustrat, nu ai ajuns
Fuckjunky: nu-mi place muse
Fuckjunky: dar esenta e
Fuckjunky: ca ele nu ies in oras, cluburi, baruri
Muffin: cum sa-ti explic?
Muffin: sunt o mica tarfa azi
Muffin: si ma gandesc ca ai probleme cu maturizarea
Fuckjunky: am probleme cu plictiseala, trebuie sa ma leg de ceva
Muffin: ca am inteles din ce ai zis: daca nu iti pierzi existenta in baruri n-ai dreptul sa mergi la concert
Muffin: corect?
Fuckjunky: da
Muffin: imagineaza-ti ca te arat cu degetu si chicotesc
Muffin: esti din ala de merge in vama si isi lipeste un joint in frunte
Muffin: "FUMEZ DECI EXIST!"
Fuckjunky: esti dinaia
Fuckjunky: camiai zlovozu din pisda dupa ce ma fut
Fuckjunky: asa
Muffin: esplica
Fuckjunky: m-am plictisit ba
Muffin: io ma gandeam sa te trec pe blog acuma
Fuckjunky: asta mica face la mate
Muffin: "micul suparat"
Muffin: "e de fapt un copil caruia nu i se da atentie"
Muffin: "e inselat cu functiile de gradu II"
Fuckjunky: tu nu stii ce sa mai pui pe blog
Muffin: nu prea mai am interes
Muffin: decat sa-l transform
Muffin: in "pocaiti-va, ca altfel va mutilez"
Muffin: ar merge
Muffin: ca blogosfera romaneasca
Muffin: e buna
Muffin: sa te stergi cand ai diaree
Fuckjunky: eu am observat ca face bani daca scriu zilnic
Fuckjunky: dar si interesu asta dispare pentru ca am bani
Muffin: tu te prostituezi
Muffin: ia sa vad ce ai mai scris
Muffin: desi pot sa jur ca tot dalea scrii
Fuckjunky: d-alea, dinala
Fuckjunky: tu esti dinaia care arata oamenii cu dejtu si zice de fiecare ceva
Fuckjunky: grow up
Muffin: macar eu nu ma fut ca sa exist
Muffin: si daca am gagic nu ii pun poza in dreapta blogului
Fuckjunky: macar tu nu te futi
Fuckjunky: )
Fuckjunky: > :D<
Muffin: ahh, si nici nu am scanat poza cu FHM
Muffin: > :D<
Muffin: dar cum sunt tarfa
Muffin: pun asta pe blog
Muffin: tre sa te cenzurez, si nush cum sa-ti zic
Muffin: "fuckjunky"?
Fuckjunky: libelula salbatica
Fuckjunky: anyway, i loveee antireclama
Muffin: aa, in cazu asta can i bring it on?
Muffin: nimic personal
Muffin: m-am trezit in dispozitie de aratat cu deshtu
Fuckjunky: do what you like man
Fuckjunky: maybe it's a terrible tragedy
Muffin: iti mai aduc cititorea dalea
Fuckjunky: i grew up
Muffin: ca vad ca-ti bate vantu
Fuckjunky: am in jur de 100 zilnic
Fuckjunky: unici
Muffin: am 80 cand nu scriu deloc
Fuckjunky: asa
Fuckjunky: vin din google
Fuckjunky: cautari
Muffin: si pe google se tot cauta tantum rosa si dasiigur
Fuckjunky: sex cu animale
Fuckjunky: si am pus link spre beasttube
Fuckjunky: pe blog
Muffin: cauta oamenii sex cu animale?
Muffin: did you fuck their moms?
Fuckjunky: www.beasttube.com
Fuckjunky: uita-te acolo cum se face
Muffin: am destui fosti prieteni
Muffin: stiu cum se face
Fuckjunky: cred ca exista un fel de oameni
Fuckjunky: concert geeks
Fuckjunky: freaks
Fuckjunky: care doar se duc la concerte

0 comentarii: