uordpres

29 decembrie 2007




Nu comentez pe marginea lui Basescu/Nastase pentru ca sunt zero cu politica si ma intereseaza doar chestiile care duc spre naruirea natiei. Basescu laughs funny, Nastase looks futabil.
Am zis sa ma pun si eu la punct cu blogurile politice, dupa ce profa de stiinte sociale a vorbit o ora despre ele. Am trecut pe la Helena Udrea, m-am mirat ca n-are poze. La Iliescu mai fusesem, ie dragutea alea.
La Nastase am dat de comentariul asta.
Intrebarea mea e: Ce e cu Wordpressul?
De cand cu Eloa ma intrebam care e ideea cu topul wordpress. Acum ma intreb de ce il vrea Mihnea Georgescu pe Nastase in top.
Bine, vad ca se oftica pe Gramo. De ala/aia nu zic nimic, mi se rupe coiu' de personalitatile lor. Dar nu pricep ce e cu Wordpress. Am citit si la pizda aia Fantasya ca Blogspot e in scandal cu Wordpress.
Primesti un premiu daca esti in top la Wordpress?
Iti creste coiu' sau se stramteaza pizda?
Serios....wtf?
*Scuze pentru limbaj
*Sunt plictisita rau. I'm gonna crawl back in my politics/future-free zone.

3 comentarii:

Anonim spunea...

am citit cu 80% atentie ce ai scris si nu inteleg nimik. nici de basesc-nastase, nu ma intereseaza politica; nici de fantasia si gramo, tot ii vad in top la wordpress romania, probabil is bengosi. eu am fost intr`o zi pe locul 7 la posts of the day, cand am pus poza cu mine si iphone si m`am facut praf apoi de bucurie.

12/29/2007
Gaelex spunea...

Unii au probleme existentiale. Altii nu. Si mai exista si cei care le cauta cu lumanarea.
Nu mai bine te duci tu sa iei shaorma aia si o bere? Lumea va fi mai buna dupa.

12/30/2007
Woland spunea...

"Pizda aia Fantasya" =)) =)) =))

1/01/2008