21 decembrie 2008


"Imaginează-ţi că eşti un pui mic, mic, mic de tot şi neajutorat ca Elena Băsescu în faţa unui test de IQ. Tot ce ai pe lumea asta e o cracă, nu foarte mare sau elegantă, dar e craca ta şi e comodă. Vine ditai cioara şi o scutură...da' o scutură mâncaţ-aş, de parcă n-ar mai fi şi mâine o zi. Îţi dărâmă cuibul şi lipeşte cu o flegmă o scândură rece. Dărâmă scândura şi lipeşte cu două flegme un cui. Tu eşti plecat mai tot timpul, iar când te întorci la copac eşti prea obosit să mai observi ceva sau să-ţi pese, aşa că te aşezi de-a dreptul pe cuiul care-ţi intră în cur. Cioara vine şi scutură iar craca, ca să te întrebe dacă îţi place cum a aranjat-o. Ca un pui inconştient ce eşti, zici adevărul- parcă era mai comod înainte. Cioara face spume la cioc, croncăne de-ţi vibrează cuiul în cur şi zice că tot ce a făcut a făcut de dragul tău. 3 ore mai târziu cioara zice că de fapt e mai uşor să cureţe un cui decât cuibul cel comod, iar dacă nu-ţi convine să-ţi iei paiele şi să te muţi în alt copac. Încă o oră mai târziu, cioara plânge şi-ţi zice să rămâi, dar tu deja ai trecut de la politeţuri la sinceritate şi-i spui că vrei să te muţi fiindcă nu te poţi fute de faţă cu o cioară pe aceeaşi cracă."


Deci, cam ăsta a fost un mic rezumat mic mic synopsis gen al unor chestii, dar să ştiţi că povestea e ficţiune- eu nu sunt pui mic şi mama e prea albă pentru a fi cioară.


Scriu din ce în ce mai rar aici fiindcă sunt mereu leneşă, mereu oscilez între stări de ură şi de vinovăţie, de parcă aş avea iar 16 ani. De data asta, teh violent mood swings au scuze valabile, dar asta nu anulează faptul că iar sunt semi-isterică şi-mi fut anal karma.

Greşeala supremă azi a fost că m-am uitat la un cur de tip clasa A, bestial de bestial. Şi fiindcă am văzut un cur de clasă A, ataşat de un tip clasă A+ care semăna cu penalul dar superbul Lorenzo Lamas, am zis să sărbătoresc cu muzică mai ne-calmă.

Ai zice că Pet de la APC şi Broken de la Bad Religion n-au cine ştie ce efect că nu e doom metal, dar ascult de 3 ore şi mi-i gâtleju sec şi tare aş vrea să beau Unirea până mă prăbuşesc în zeamă proprie.

*note to self: de acum încolo numai Tom Waits şi muzică la pian, că te-ntorci cu 300 la oră către teh dark ages of your ficat.*

*câteodată mă întreb de ce mai pun muzici pe aici că oricum nu-s compatibilă cu *cetitorii*, decât cu câte un retardat care mă invită la el acasă să ascultăm Deftones şi să aşteptăm ca Chino să se pişe pe noi*


Ca să închei, că nu ştiu când revin şi dacă am să revin cu toate venele necoafate, vă urez un Crăciun fericit etc etc, şi vă invit să îmi propuneţi chestii de Revelion, de preferat maratoane de băut Săniuţa şi uitat la Morocănoşii.

Adieu mes amis, mă duc să sforăi.

(cărticica e Poveştile Bardului Beedle, de JK Rowling :D) (ilustratie Pesare)

4 comentarii:

Per spunea...

Poţi veni în Cta. Nu am idee ce. Dar eu încă încerc să depăşesc the Dark Ages of my ficat. În cel mai rău caz, totdeauna există Protevelionul. Sau Vanghelionul.

12/22/2008
dakota spunea...

life sucks... big time... daca n-ai ce face de Revelion, sunt invitat la o petrecere de "manelarieni" si ma poti insoti ca sa am cu cine bea si barfi retarzii :)) se anunta iarba multa si bautura si mai multa :D muzica o sa suga... contact me daca te bate vreun gand nebun ;)

12/22/2008
Anonim spunea...

au zis la radio niste unii care fac horoscoape ca scrie in stelele lor ca in mod sigur 2009 o sa fie un an mai bun. deci poti sa astepti linistita / optimista, ca nu mai e mult pana atunci ! :D
daca nu te mai prind de-o comunicare pana la momentu' lu' evenimentu', ... meri crismas, ho, ho, ho ! (+ ganduri bune, pe bune)
;)

12/23/2008
Anonim spunea...

Cred ca a venit momentul sa-ti zic ca iti citesc blogul din umbra de cateva zile/saptamani. (doua puncte cratima ghilimele)

12/27/2008