Role Model

8 februarie 2011

Eu in rolul de prezentator. Enjoy.

8 comentarii:

gud dimineishan spunea...

:)
:))

2/08/2011
drpy spunea...

if meat is murder i'd call this a massacre :)

2/09/2011
Gaelex spunea...

Andreea Esca are de invatat de la tine :))

2/12/2011
aprozarnet spunea...

mai nu stiu:) nu vreau sa te "jignesc":) in sensul ca poate tu esti de mult cu "ea in gura"(ca mine de ex.:)...metaforic adica in pm, sa nu apara ranjete banale) dar cred ca mai ai de exersat orisicat.:)

pare inca un pic fortat folosita, "plantata" acolo:) poate sa aiba legatura ca esti si fata, normal acuma...treaba cu "plantata" adica.:) nu stiu zic si io...nu mi-o lua in nume de rau muffin.:)
e o parere subiectiva, insa:) poate pula de la tine din ... e foarte naturala, chiar organica si atestata:) ce ma bag io.:)
oricum...exercitiu...exercitiu....exercitiu:))

a, sar`na:) am uitat sa-ti zic:)

3/01/2011
Mihaela spunea...

Ai avea succes la Observator :D

4/04/2011
SlayerAddicted spunea...

Aia da! Din 5 cuvinte 6 is "pula". Keep up the good work

6/26/2011
ANDRA spunea...

buna, ti-am citit blogul cu regularitate si de mult timp astept o postare noua, insa nu mai apare... :( nu mai scrii deloc, nu mai ai timp sau te-ai mutat in alta parte cu blogul?

9/15/2011
. spunea...

Vreau să-i mulțumesc foarte mult DR Dawn acuna pentru munca minunată pe care a făcut-o pentru mine, ajutându-mă să-mi salvez căsnicia, soțul meu a cerut divorțul din cauza micii neînțelegeri în care am avut-o În ultimele luni, nu mi-am dorit niciodată asta. pentru că îmi iubesc atât de mult soțul și toată investiția noastră a fost o asociere în comun și nu vreau să fiu departe de familia mea și de cei doi copii drăguți ai mei. Prietena mea mi-a povestit despre DR DAWN ACUNA și despre cum a ajutat-o ​​cu problemele ei conjugale, așa că a trebuit să-l contactez pentru că vreau să-l opresc pe soțul meu să-și completeze scrisoarea de divorț și vreau să-mi țin familia unită și, după ce am contactat-o. , mi s-a spus ce sa fac si cand urma sa incep sa vad rezultatul, am facut cum mi-a spus DR DAWN ACUNA si dupa cateva zile m-a sunat sotul meu si a inceput sa-si ceara scuze si totul a fost un vis pentru mine si traim cu totii. din nou fericiți împreună datorită DR DAWN ACUNA. Contactați-o astăzi ajutor prin.
*Dacă vrei liniște în casa ta.
*Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul tău.
*Dacă vrei o căsnicie frumoasă.
*Daca vrei sa ramai insarcinata.
*Dacă doriți să opriți avortul spontan.
*Dacă vrei o vrajă de noroc.
*Dacă doriți să vă îndepliniți dorințele.
Si etc,
Scrie-i Whatsapp: {+2348032246310}
E-mail: { dawnacuna314@gmail.com }

2/02/2022