Altii au o viata si sunt fericiti pe 25

21 decembrie 2006

Care este faza, draga mea draga, cu sfaturile tale scoase cu galeata din put?
Crezi ca este o revelatie faza cu "pragul" de un an, sau ca tu ti-o tragi ca sa ajungi la Hollywood? Jur ca stiu si eu sa apreciez ca un brad este drept sau nu!
Draga Mos Craciun,

iti scriu aceasta scrisoare ca sa nu uiti sa-i aduci aminte lui iubitu sa-mi cumpere cadou si daca poti, sa i-l ascunzi chiar tu pe undeva prin casa, ca el nu se pricepe si mereu il gasesc inainte de vreme, si nu stiu ce teatru sa mai joc ca el sa nu se supere ca i-am stricat surpriza. Si sa-i transmiti si mamei acelasi lucru. Daca nu mai stau cu ea, asta nu inseamna ca a scapat sa-mi cumpere cadou. Si la fel si lui tata. Si fratilor mei. Eu promit sa fiu cuminte: am sa merg la filmari, am sa-mi scriu cu regularitate editorialele si am sa incerc sa fac cat mai putine absente la facultate.


Why do we fuckin care about your fuckin crappy family? Adica, inteleg ca ai fani care se cred Peter Pan mai ceva decat mine, si adorm zambind cu gandul la Marian Ralea. Blogul tau nu suge, dar nu ii inteleg rostul. E dragut, asa ca un jurnal roz. Numai ca poti deschide un Word si sa aberezi acolo. E a doua oara cand trec si deja mi se urca la cap ideile tale de fumeie frumoasa, cu sani mari, desteapta, fara fite si sensibila la clisee. Drop it.
Iti cant si de Craciun na: "Santa Klaus is coming in youuur mouth!". Sau "Santa Klaus is gunning you down". Azi port rosu si alb, poate nu e schema si te prinzi (desi nu treci tu pe la paginile tipelor cu sani mici si insensibile).
De tipa asta vorbesc, de Abrambureaua.
Si aici sunt urarile mele de Craciun, romanticida tampa (grav e ca recunosti asta- bai, daca calci in kk te stergi nu postezi pe blog)

7 comentarii:

Miaul spunea...

uite muffin...o fata simpla si fara probleme.nu ca tine.
normal ca are iubit si e fericita.

12/21/2006
muffin spunea...

nu te doare sa soogi atat, miaule? >:D< hugs si misca cooroo aici :)

12/21/2006
Anonim spunea...

complexato

12/22/2006
Anonim spunea...

imi pare rau dar observ ca esti mult mai varza ca cea pe care ai facut-o in toate felurile pe blogul tau. daca aveai o viata proprie si personala iti vedeai de cacaturile legate de ea. in lipsa ei murdaresti cu cacat tot ce e frumos in altii. mi-e scarba de oameni ca tine care n-au nimic de spus dar le propun celorlalti sa-si scrie gandurile frumoase undeva la adapost. evident, nu pentru ca ar fi "degeaba" ci pentru ca realizezi ca sunt pe lumea asta cacatei cu ochi ca tine, pe care parintii i-au dat la scoala pentru a invata sa arunce cu noroi la figurat. altfel s-ar fi dus micuta noastra muffin in fata protv-ului si arunca cu niste balega fix pe fata abramburicii. de ce? pentru ca nu suporta sa vada oameni fericiti. you really suck si meriti ce ti se intampla. pentru ca sunt sigura ca nu esti fericita. si guess what: asta nu e o virtute.
bleah!

12/22/2006
muffin spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
muffin spunea...

ca o virtuoasa ce sunt, mi-am sters insultele catre voi doi. nu ma intereseaza opinia voastra, chiar deloc.

12/22/2006
Gaelex spunea...

Dana "Abramburita" Rogoz era enervanta cand era la Abracadabra. Acum e la fel, cu blog-ul ei de CoolGirl. Da' macar nu mai e pedofilie sa-i zici "Sugi p***"
I-am bagat si ei si lui fufa ailalta de Oana Cuzino cate un comentariu referitor la problemele lor existentiale la care spa sa se duca sau in ce nuanta de rozaliu sa se machieze. N-au aparut comentariile alea nici la 2 saptamani de moderare.

12/29/2006