21 decembrie 2006


Ca mi-au transformat pizza intr-un cliseu al personalitatilor. De la o chestie simpla cu o felie de sunca si ceva cascaval+ ulei picant (foarte buna de altfel), a ajuns o chestie in care mai lipseste doar mana bucatarului.
E exemplul perfect de taran: sa aiba dom'le cat mai multe minuni in ea, ca sa nu zica lumea ca-s sarac! Dar...daca se poate, la acelasi pret.
Greu e sa lase un lucru simplu si bun. Nu se poate numi "o simpla placere" o mancare cu jdemii de ingrediente din tot felul de bestii moarte. Sa ma mai scarbiti si cu shaorma, ca nu puteti manca ingredientele din farfurie. Tre' sa fie dom'le la gramada, mult si bun, ca suntem consumisti.
Italianul care a inventat pizza se rasuceste probabil 6 feet under, eu in pat de nervi (la 5 dim), ca nu pot manca si eu de la un fast-food fara sa fie o cocalareala in aluat. Si se mai mira those nosey fuckers (prietenii) de ce am ulcer.

9 comentarii:

Anonim spunea...

uuu...avem ceva in comun....ULCER..;)
Daca nu stii bancu` cu alinutza legat de chestia asta...let me know..

12/21/2006
Miaul spunea...

if ya can't it eat..pass it to teh miau:)

12/21/2006
Miaul spunea...

adica "eat it" nu "it eat"
hmm.mi-e foame.pune-l pe matei sa faca pizza,vin la tine.

12/21/2006
muffin spunea...

miaule, esti o prostituata rporpiilor tale pastile gustative
jacko, zi bancul.

12/21/2006
Anonim spunea...

Alinutza: -Mami, mami uite Georgel a primit o masinuta..tu de ce nu imi iei?
Ma-sa: -Lasa Alinutza ca tu ai ce n-are nimeni.
Alinutza {later}: -Mami, mami, uite Vladutz a primit o papusa. De ce nu imi iei si tu?
Ma-sa: -Lasa Alinutza ca tu ai ce n-are nimeni.
Alinutza: -Mami, da` ce am eu?
Ma-sa: SIDA, fata mamii..

12/21/2006
Unknown spunea...

`eerrrr ... pe acolo nu poti sa zici sa renunte la toate cele care nu sunt necesare si sa lase mana bucatarului ?

12/21/2006
muffin spunea...

pentru miau: propriilor (tre' sa mai dau pe la cursul de limbi straine;)) )
oby: nu, pentru ca e gata fabricata si plina de idiotenii. si desi pizza cu cele mai putine ingrediente (prosciutto, mozarella si ulei) ar trebui sa fie ieftina, e vreo 400 mii:|

12/21/2006
Unknown spunea...

400 ?! ... prefer sa mananc home made pizza decat sa dau atat

12/21/2006
Gaelex spunea...

Da' comanda-ti fata de la www.trenta.ro
Comestibila si preturi ok. A.K.A. am halit de la ei si am supravietuit sa iti scriu tie pe blog.

12/29/2006